torsdag 17 oktober 2013

Änglakort

 

En liten souvenir som följde med från Palma är den gamla blocktrycket. 


Med mig på resor har jag mina änglakort, denna gång oraklen. Jag fick dom i födelsedagspresent av Malin och Christina, två kvinnor-vänner i min närhet som betyder otroligt mycket för mig.
Det är Christina som står bakom Yosoy och resan jag gjorde till Frankrike förra året. 


Jag har alltid vänt mig till och sökt svar från det andliga, det har varit med mig sedan jag var liten. Med åren har det blivit viktigare och en naturlig del i mitt liv att söka svar, vägledning och kraft genom att meditera, använda mig av kort, medial kanalisering och manifestationer.
Aldrig att jag får så sanna och ärliga svar som då.
Många av svaren har jag redan själv men behöver en påminnelse om dom. Ju mer jag arbetar på detta sätt, desto bättre blir jag på att lyssna inåt, känna in den där känslan i magen, lyssna på intuitionen.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Halloj
Det var länge sedan jag tittade in hos dig. Förstod att det var du när jag följer Malins blogg också.
Receptet får du om du klickar på ordet dessa i min blogg.
Mamma C