fredag 20 mars 2015

2015-03-20


20/3 2015
Nymåne
Solförmörkelse
Vårdagjämning


Min dag blir hemma med stenar och kristaller,
fler halsband och hängen.
Dagens sten får bli Bergkristall, 
den kraftigaste av healingstenar.


Det är så skönt att det är fredag idag.
Då jag är klar med stenar och kristaller ska jag ta en långpromenad med hunden.
Ordna lite här hemma då vi har kalas här på söndag.
Jag fyllde år i onsdags och lillkusinen fyller fyra idag,
så vi firar tillsammans.
I onsdags blev jag firad med frukost av en vän
och kvällen spenderades i yogasalen tillsammans med dottern.


Jag följer den Yogavita bloggen, och jag tyckte DETTA var ett så fint inlägg.
Jag tänkte genast att jag skulle skriva till henne, något kom emellan och igår påminde hon om det igen.
Ska försöka komma ihåg det i helgen och ta mig tid.


Tillbaka till stenarna.
















Inga kommentarer: