söndag 29 mars 2015

Regnig Söndag


Igår var jag med Lillkusinen och hans fina mamma 
(som bloggar HÄR) hela dagen.
Vi njöt av solen, mysterier för barn på museum, lång fika och mycket prat om flytt, bli flerbarnsföräldrar, och mycket annat.
Det kommer en till liten kusin i sommar, så deras familj ska till större boende.
Idag vaknade jag upp till regnrusk och storm,
men som hundägare finns det inget annat val än att ge sig ut.
På med träningskläder och ta en PW.
Hemma efter yoga och varm dusch bestämde jag mig för att inte lämna myskläderna idag.
Försöker få kontakt med yngsta dottern och få med dom på bio,
jag vill så gärna se Hotell Marigold 2.
Älskade första filmen.


Jag har lite andra spännande idéer jag vill prata med henne om, men kom just på att det blev sommartid inatt och att dom nog inte vaknat där hemma ännu.
Det är så otroligt mycket jag vill göra just nu, 
nya idéer väcks varje dag.
Tills jag hör av henne så ägnar jag mig åt att plocka hemma,
dricka te, måla naglar, fota och äta äggröra.


Så kommer min regniga söndag se ut.

Inga kommentarer: