söndag 26 april 2015

Veckans kort


Korten inför veckan som kommer.
Situationen
Det kommer handla om att ge och ta emot, med stor kärlek bakom båda handlingarna. Dina behov kommer tillgodoses på de mest magiska och oväntade sätt.
Kom ihåg att gåvor inte behöver ha ett pengavärde och då du ger till andra, så känn in vad det egentligen är personen behöver. Ge från ditt hjärta utan att förvänta dig något tillbaka, kommer det något så tacka från hela ditt hjärta.
SE på din egna situation och ta modiga beslut som gäller dig själv,
även det är att ge något med kärlek.
Även om det känns som ditt självförtroende sviktar lite, så se bortom det med en klar blick och du kommer märka att du är mycket starkare än du tror.
Var förberedd på att du kommer behöva göra en del förändringar, dom leder till något bra så släpp din rädsla för att behöva ändra på ett mönster som ändå inte tar dig dit du vill.
Utmaningen
Den är just din rädsla och oro inför förändringar.
Det kan vara stora förändringar som behövs göras, eller små, vad det är vet bara du och det är din utmaning.
Det kommer inte in ny energi och utrymme för nya möjligheter om du inte släpper något som du är klar  med i ditt liv.
Tro på dig själv, även det en stor utmaning för många av oss.
Det direkta budskapet
Oanade möjligheter öppnas för dig om du tar tag i det som behövs tas tag i . Du vet vilka dom rätta valen är, så hitta modet. 
Det är dags att på djupet titta på vad ditt nästa steg i livet är, gör en lite längre planering så att du har vägen klar för dig.
Du behöver inte oroa dig, allt är som det ska vara.
Du vet att så fort man tar tag i något som känns lite motigt och jobbigt så kommer en belöning.
Resultatet
Två själar kan tillsammans skapa något fantastiskt.
Vänskap växer sig starkare, en romans blomma ut till fullo.
Oavsett hur relationen ser ut så växer den sig starkare då grunden för den kommer vara total respekt, förståelse och ödmjukhet inför varandra.
Då situationen denna vecka är vad den är så kommer ni finna styrka i att hjälpa varandra.
Prata med varandra och berätta om din rädsla eller oro inför det du behöver ta tag i gällande dig och ditt liv.
Nu handlar det om att gå samman, ensam är inte stark.

Kortet om att något bör förändras, tas tag i, släppas då vi inte behöver detta i vårt liv har kommit upp varje vecka.
Spännande tycker jag.
Vad det är jag bör inse att jag är färdig med nu vet jag, men lyckas ändå inte riktigt bli kvitt mitt agerande i en situation.
Jag ser vad jag gör och jag övar mycket på att inte gå dit, det går lite bättre varje gång jag upptäcker det i tid.
Jag bannar inte mig själv utan tackar för varje gång jag ser detta och får möjlighet att göra något åt det.


Inga kommentarer: