torsdag 28 maj 2015

Samla tankana



Uppe kl.6 för att sätta mig med pärlorna.
Idag behövde jag några timmar för mig själv innan dagen börjar, samla mig och rensa tankarna.
Som ofta sker detta med pärlorna, i det kreativa så hittar jag en paus.
Många fantastiska händelser och möjligheter har kommit in i mitt liv och jag behövde sortera allt.



Jag får möjligheten att göra det jag tycker bäst om och ska nu hitta en struktur i detta.
Flera inredningsjobb har kommit till mig.
Änglakortsläggningar till personer som hittat mig via bloggen.
Fler yogaevent ligger i planeringsstadiet.
Fotograferingar av både personer och produkter.
Allt detta som är jag och som är det bästa jag vet att göra.
Återigen så ser man att om man släpper gamla tankar och mönster så faller allt på plats.
Nu har solen kommit fram och börjat värma, så det är dags för en långpromenad.



Inga kommentarer: