tisdag 10 september 2013

Lite mer sommar

Jag drar ut på sommarens bara ben in i det längsta.
Det är samma sak varje höst.
Jag fyller på med koftor, sjalar, boots för att inte frysa då jag inte vill ta på mig något om benen.
Höstdagar kan vara alldeles underbara med hög luft, vackra färger i naturen, mys inne med massor av ljus, goda grytor, en vilsam tid.
Men, jag är en sommarmänniska som vill ha tunna klänningar, svala blusar, slitna shorts och bara fötter. 
Idag är jag därför extra lycklig, då jag i Oktober får lite mer sommar. Malin har flyttat till Palma och har där ordnat flera jobb till oss. 
Tack fina!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Här är en till som är sommarmänniska. Har just nu nedräkning tills vi drar till Canari i en månad. Så kul och bra att Malin fixat en massa jobb.
Kram Mamma C