måndag 9 september 2013

Välkommen hit!



Välkommen hit!
I helgen var jag och min man ute på vårt ställe i skärgården.
Som alltid då jag är på lugna, vackra ställen i naturen, då jag tar mig tiden att stanna upp, öppnar blicken för det som är runtomkring mig här och nu, samtidigt som jag lyssnar inåt händer det något i mig.
Nu tog jag mig tiden att gå tillbaka och gå igenom de senaste åren. Tänka igenom händelser, möten, förluster, glädje, ilska, vad har jag lärt mig, har jag varit sann mot mig och andra.
Många stora tankar kommer upp.
Det har varit många avslut och nystarter inom både familj, arbete och vänskaper under denna period.
Förra året var det som om vi alla blev ordentligt omruskade för att detta året landa i något nytt. I stort eller i smått så skedde väldigt många förändringar.
Då det kommer till mitt bloggande så har jag alltid tyckt väldigt mycket om det, men har känt att förra bloggen är inte jag längre.
Jag startade den för fem år sedan och det har varit en fantastisk resa sedan dess och en underbar dagbok att titta tillbaka i, men nu är jag redo för något nytt. 
Hoppas du vill följa med.
Surround yourself 
with people
who are only 
going to
lift you
higher.

1 kommentar:

H A N N A S - F O R M sa...

Å, här vill jag vara!!! Varm kram Hanna