onsdag 28 januari 2015

Hänget


Innan jag åkte till Palma så gjorde jag en hel del hängen av vackra 
kristaller, snäckor och andra ting.
Kristallerna skiftade efter vad personen som skulle ha hänget behövde just här och nu.
För några dagar sedan gjorde jag ett nytt till mig själv med rena, klara bergkristaller.


Det får hänga nära min säng.


Den senaste veckan har det grubblats en hel del, därav min tystnad i bloggen.
Jag har tittat och tänkt inåt, inte fått ur orden i skrift då jag inte har kunnat samla ihop det jag vill få ut.
Dock har min kreativa fått sig en dos.
Jag har hjälpt en vän att inreda hennes sons lägenhet och resultatet blev en väldigt lycklig ung man som nu knappt vill gå hemifrån på morgonen-så härligt.


Annars känns det mest som att gå i cirklar.
Jag har många ideer jag skulle vilja förverkliga,
funderar på vilken väg jag ska ta dit.
Har suttit på morgonen med en ny kalender för 2015 och fyllt i det som redan är planerat och närmast är
27/2-1/3 kommer vara på Skalkariket på en yogahelg.
Ha kortläggningar och samtal runt dessa för dom deltagare som vill.


Nu ska jag iväg och äta lunch mig med Cristina , få en dos samtal, vänskap, klokheter och som vanligt ett hejdlöst skrattande.

Inga kommentarer: