fredag 1 maj 2015

Fullmåne

Dagen tar sin början med ett samtal,
en av de närmsta som får mig att se det jag inte ser själv.
Vi tittar tillsammans tillbaka och blir tagna över allt 
vi utmanats i, våra rädslor som vi tittat djupt i och växt av,
hur vi skrattat, gråtit, varit små, modiga och starka tillsammans.
Här och nu står vi båda på en plats som vi tycker mycket om.
Vi ser en del av det som komma skall
och 
allt blir bra.


Om två dagar, den 3:e Maj är det fullmåne.
En fullmåne som kommer lysa in i dina skrymslen och vrår som du gömt undan lite.
Luften andas mystik, förförelse, med inblandning av drama.
Det handlar om områdena
lust
attraktion
dina djupa känslomässiga band.


Att hitta sin själsfrände.
Att tillsammans med sin själsfrände få möjligheten att fullfölja det som är meningen att ni ska skapa.
Är det ett ömsesidigt givande och tagande eller har du gömt undan dina begär.
Kan ni enas och mötas i att ni är två fria själar som ska se till sina egna och varandras behov.
Finns attraktionen.
All denna energi är positiv,
du får möjlighet att göra förändringar.


Du kommer även utmanas i att titta på dina andra vanor och ovanor, få möjligheten att göra förändringar som får dig att må bättre.
Var ärlig och snäll mot dig då du rannsakar.
Att försöka är det ödmjuka ledordet.

Försöka

1 kommentar:

Min resa i Livet sa...

Jag blir alldeles varm när jag läser ditt blogginlägg idag. Tack!
Kram Linda